zondag 24 januari 2016

City sweater


Uit je vel gebibberd de laatste dagen ?
Ik ook ...dus een warme trui leek me een goed plan.
Ik moet toegeven, er stond een luchtig bloesje op stapel als 2de blogproject, maar dat zie je wel verschijnen als het mooi weer wordt :)

Dit is de City Sweater !







































Het patroon ? De City jurk van LMV omgevormd tot truitje !

Door kleine aanpassingen aan de mouwen, de hals en de onderkant natuurlijk.

De stofjes ? Uit eigen stoffenberg, drie kleurtjes dikkere tricot, punta di roma.

Nog iets kleins opbiechten, ik legde een neep in de rug toen hij bijna klaar was, waardoor het truitje veel mooier ging zitten, ligt dat aan mijn rug of het patroon ? dat weet ik nog niet :)



Groetjes,
Tine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten